poniedziałek, 11 stycznia 2016

Szczęśliwych Nowych!

Gry rozgrywane w 2015 się żegnają, jakie pojawią się w 2016? :)
Gry kooperacyjne (i niekooperacyjne) życzą: obecnym graczom, przyszłym graczom, dawnym graczom oraz nie-graczom Szczęśliwych Nowych Gier 2016! :) Specjalne życzenia dla wszystkich współgraczy-testerów, małych i dużych, blogerów growych, którzy dostarczają nam ciekawej lektury i pokazują "co jest w pudełku", wydawnictw, które dają nam dużo frajdy, zaprzyjaźnionych sklepów, fundacji i portali :).

Podsumowanie
Wszystko zaczęło się od artykułu do Homo Ludens, w których chciałam napisać, że na polskim rynku nie ma prawie wcale gier kooperacyjnych dla dzieci (i dlatego warto, aby nauczyciele tworzyli swoje własne). Pani Redaktor zamieściła przy tym zdaniu zasadny komentarz: na jakiej podstawie wyciągam taki wniosek. Już po usunięciu tego zdania z tekstu zaczęłam bliżej przeglądać się rynkowi kooperacyjnemu nie edu i okazało się, że... jest tego caaaałkiem sporo (430 gier opartych na współpracy dla dzieci na boardgamegeek), wiele dostępnych w Polsce (patrz tutaj), ciągle pojawiają się też nowe.

Dotarłam do ok. 50 z nich, z czego część starałam się przybliżyć na blogu. Mam nadzieję, że te opisy zachęcą osoby, które nie znały gier opartych na współpracy, do pobawienia się nimi! :)

A jaki temat będzie teraz dominował na blogu? Zobaczymy! :)

 IKEA w Nowy Rok wchodzi z kącikiem z grami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz