sobota, 14 marca 2015

TK Maxx – tanie gry niekooperacyjne – do poruszania się

Seria "spiel aktiv" wydawnictwa Ravensburger
We wcześniejszym poście opisałam niedrogą grę kooperacyjną o pisklakach, którą można zakupić w TK Maxx, teraz chciałabym zachęcić do przyjrzenia się grom niekooperacyjnym w tym samym sklepie (dostępne ostatnie sztuki w sklepach w Poznaniu, najwięcej jest ich w galerii Malta).

Są to wydania "kieszonkowe", opublikowane przez Ravensburger, każda z nich kosztuje 8 zł.

Tytuły:
Flinke Flieger (o jajkach), od 5 do 10 lat* --> reguły w języku polskim tutaj
Streck dich, Mieze! (o kocie), od 4 do 8 lat*
Mäuse verstecken (o myszy), od 5 do 10 lat*

* informacja o wieku z opakowania

Gry wymagają zaangażowania fizycznego (seria "spiel aktiv") i według mnie bardzo spodobają się młodszym dzieciom, wydaje mi się, że nawet trzylatkom,

Porządnie wykonane, z ładnymi obrazkami, zabawne, ciekawe reguły. Polecam :).

Uwaga!
Reguły w środku: w języku niemieckim, na stronie boardgamegeek: ogólny opis w języku angielskim. Szczegółowe reguły: na filmikach na youtubie (są w języku niemieckim, ale można się domyślić, o co chodzi...). W przypadku problemów językowych – można dać znać :), przygotuję reguły w języku polskim.

--> Reguły gry  Flinke Flieger tutaj.

5 komentarzy:

  1. TO WŁAŚNIE ZAKUPIŁAM FLINKE :) niemieckiego nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O, fajnie :). Czy przyda się tłumaczenie reguł na polski? Jeśli tak, postaram się w wolnej chwili przygotować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polskie reguły tutaj: http://grykooperacyjne.blogspot.com/2015/04/flinke-flieger-egg-race-wyscigowe-jaja.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję :) oj przyda się

    w tej samej promocji kupiłam http://www.amazon.de/Gustav-Erz%C3%A4hl-erstes-Geschichten-Merkspiel-Ravensburger/dp/B00AH3BS88
    ale tu to chyba sobie jakoś poradzimy

    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. :)
    Oglądałam tę grę, ale zrezygnowałam ze względu na dużą ilośc tekstu w języku niemieckim. Życzę powodzenia i dużo przyjemności z grania :).

    OdpowiedzUsuń